نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جدید ترین اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس ایتالیا

جدید ترین اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس ایتالیا

یوونتوسی ها به دلیل شرایط نا مساعد اسرائیل بازی دوستانه با اتلتیکو مادرید را در این کشور لغو کرد و بعد از ساعاتی تصمیم بر این شد که این بازی دو تیم در تورین برگزار شود. این بازی یک شنبه ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

 

کوادرادو:

 

کوادرادو در شک و تردید برای مسابقه مقابل اتلتیکو قرار دارد. خوان کوادرادو امروز با هم تیمی هایش تمرین نکرد. حضور این بازیکن کلمبیایی برای بازی دوستانه فردا مقابل اتلتیکو مادرید در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

موراتا:

 

یوونتوس و اتلتیکو مادرید در دیداری دوستانه در ورزشگاه کونتیناسا به مصاف هم خواهند رفت. بنابراین، دو باشگاه می توانند این فرصت را داشته باشند که در مورد آینده آلوارو موراتا صحبت کنند. این بازیکن اسپانیایی همچنان مورد علاقه ماسیمیلیانو آلگری برای تقویت خط حمله است. اتلتیکو مادرید همچنان برای موراتا 25 میلیون درخواست می کند، اما کروبینی سعی خواهد کرد تخفیف بخواهد.

 

کوستیچ:

 

به گزارش اسکای اسپورت، یوونتوس می خواهد قرارداد کوستیچ را در مدت کوتاهی به پایان برساند. بیانکونری ها مطمئن هستند که به توافق با این بازیکن نزدیک شده اند. در ساعات آینده اما تماس هایی بین یوونتوس و آینتراخت فرانکفورت برقرار خواهد شد. آلمانی ها اما برای فروش کوستیچ حدود 15/20 میلیون می خواهند.

  

آرناوتوویچ:

 

مارکو آرناوتوویچ، مهاجم مرکزی متولد 1989 برای بولونیا و تیم ملی اتریش یک بار دیگر به عنوان ذخیره ی ولاهوویچ مطرح شده و الگری نام او را برای خرید تایید کرده است.

 

بازیکن 60 میلیونی:

 

خاویر یاکوبلی، در مورد وضعیت سرگ میلینکوویچ ― ساویچ از لاتزیو و همچنین یوونتوس گفت. در بازار، همه چیز ممکن است. ما در مورد تیمی صحبت می کنیم که تلاش می کند آرتور را بفروشد، و این در حالی است که با زحمت قرارداد رمزی را فسخ کرد و برای خریدهای جدید باید حالا بازیکنان دیگری را نیز بفروشد. میلینکوویچ حداقل 60 میلیون هزینه دارد و لوتیتو از این کار دست نمی کشد و یوونتوس باید رقم مورد نظر او را تقبل کند.

 

دپای

 

یوونتوس دیوانه وار به دنبال مهاجمی است که بتواند بخش تهاجمی را بیشتر غنی کند. در میان مشخصاتی که توسط بیانکونری ها بررسی می شود، ممفیس دپای مهاجم هلندی بارسلونا خودنمایی می کند که دیگر جزو برنامه های ژاوی سرمربی بلوگرانا نیست. به گزارش اسپورت، این بازیکن ممکن است به تورین برسد، اگرچه شرایط از نظر تعامل و فرمول پیچیده است زیرا او 5 میلیون در هر فصل خالص دستمزد می خواهد، رقمی که بیانکونری ها آن را بسیار بالا می دانند. دوم، یوونتوس برای بردن هلندی یک قرارداد قرضی می‌خواهد، گزینه‌ای که برای باشگاه اسپانیایی چندان خوشایند نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: